eeft u een BV dan kunt u uw boekhouding op een voordelige en kundige wijze door ons laten verzorgen. Voordelig, omdat wij uiterst concurrerende tarieven hanteren. Kundig, omdat Kemmelot een bedrijf is dat zich jaren heeft bezig gehouden met het oprichten van BV’s. Daarnaast is degene die uw boekhouding verzorgt, Rene van Raalte, Fiscalist.
Hierdoor weten wij exact hoe de boekhouding van een BV dient te worden opgezet en verzorgd.
De boekhouding omvat het volgende:
– Opmaken van de balans/jaarrekening
– Deponeren balans/jaarrekening bij de Kamer van Koophandel
– Doen van de aangifte vennootschapsbelasting
– U kunt daarnaast zonder meer bij ons terecht voor vragen omtrent administratieve en boekhoudkundige zaken.
Hoe gaat het in zijn werk?
U ontvangt van ons een email eind januari, begin februari. Hierin staat welke documenten u moet aanleveren.
Wij hebben van u onder andere nodig:
– Alle bankmutaties van het gehele kalenderjaar en eventueel het gebroken boekjaar ervoor (vanaf oprichting)
– Eventueel opgemaakte leenovereenkomsten
– De door de belastingdienst verstrekte inlogcode en gebruikersnaam.
Heeft u de BV niet bij ons opgericht? Dan ontvangen wij tevens een kopie van de akte, statuten, uittreksel Kamer van Koophandel, bankrekeningnummer en een overzicht van de eventueel genoten belaste uitkeringen.
Het meeste kunt u digitaal aanleveren. Zo kunnen, door middel van internetbankieren met één druk op de knop, alle transacties naar ons worden gemaild. Wilt u hierbij hulp dan kunt u natuurlijk bellen en doorlopen we deze procedure. Wij deponeren de jaarstukken en doen de aangifte VpB. U krijgt eerst van ons een digitaal overzicht alvorens wij de fiscus inlichten. In de loop van het jaar zult u de definitieve aanslag ontvangen. Normaal gesproken is dit alleen een verzoek tot het betalen van de vennootschapsbelasting. Heeft u vragen of bent u het niet eens met de aanslag dan kunt u te allen tijden met ons overleggen.
Ook kunt u de jaarlijkse loonadministratie en loonaangiften door ons laten verzorgen. Hiervoor brengen wij additioneel een bedrag van 195 euro in rekening. Wij zorgen voor de actuariële berekening, gebaseerd op de actuele sterftekanstabellen en de periodieke loonstrook. Vanzelfsprekend nemen wij deze in de administratie van de jaarcijfers en de aangiftes mee.
Alle voordelen op een rij:
1. De boekhouding van uw BV of EZ vanaf 495 euro per jaar ex btw
2. Opmaak jaarstukken en VpB-aangifte
3. Jaarlijks opzegbare verbintenis
4. Vestigen hypotheek vanuit BV
5. Advies en begeleiding bij de (gedeeltelijke) aflossing van uw hypotheek.
6. Leenovereenkomst voor 175 euro ex btw
7. Salarisadministratie voor 195 euro per jaar ex btw
Welkom bij WordPress. Dit is een eerste voorbeeldbericht om indruk te geven hoe een blogbericht eruit ziet. Dit bericht kan worden aangepast of worden verwijderd zodat er gestart kan worden met bloggen.